Nytt!

Äntligen

Det är så jag känner just nu, äntligen har jag massor av cash på kontot och kan i princip leva bättre än en medelålders kvinna som arbetar på kontor, slå det ni! Ska alldeles strax betala min första räkning, nämligen hyran till lägenheten som är vår på Lördag! yey.
Passade på att kila ner på stan och unna mig lite saker nu när jag har så gott om pengar. Köpte ny väska (som jag velat ha jätte länge men alltid tyckt den var för dyr), ett par jätte snygga höga klackisar även dom från MQ, ett par trosor, en tröja och ett nagellack. Det roliga är att hade det varit en vanlig lön så hade jag kännt mig fattig nu, men nu... nä känner ingenting. Här är min underbara nya kuvertväska från MQ som jag fick för 499 kr!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0