Imorgon är det badtunnefest som gäller!

Hey och ho!

Nu har jag bestämt mig, till morgondagen blir det tacopaj för min del. Det är lite kul att alla ska ta med sig egen mat som vi ska äta hemma tillsammans hos Issa. Massvis med folk och härliga stunder är något som alltid finns på den gatan, på det gatnumret när det väl händer något. Det är badtunnefest, woho jag älskar att bada i den, men det får nog bli en snabbis eftersom jag varit sjuk..
Kul folk, allt ifrån gamla kompisar från Ljungby, Halmstad flickorna, Lidhultarna till Bröderna Peyron tror jag :)

Tar med kameran imorgon så ska ni få se på grejer! Ikväll blir det Idolmys framför tvn med chips och dip!



 

Hur skönt ser det INTE ut?


 


Kommentarer
Postat av: frida

oså kul vi ska ha :)

2008-10-03 @ 19:03:51
URL: http://frriiidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0