BAKFULL var rätta ordet

Fyfan, festen igår blev najs. Först hemma hos Bornhager med sverige matchen sedan vidare på fest hos Krull vilken var kalas! Efter några rundor biljard tog vi taxi till stan, drack en del där med och sedan den jävla efterfesten! Dock var den kulkul cykelhjul och jag har lärt mig att haha, vissa människor är ju bara mer än knasiga! Vattenpipa, massor med vin (tyckte jag, förmodligen därför jag mår som jag gör idag) och sedan fet musik till 8 på morgonen! HOH, somnade som en stock bland alla killar och sov till 15.00 idag ungefär. Nu ska jag iväg och titta på fotbollen ! Bakis och go...
Bilder från efterfesten kommer, lyckades på en hel del tycker jag =)


SNACKA OM HUVUDVÄRK!  

Kommentarer
Postat av: frida

min mob dog precis när du ringde så du inte tror att jag dissade dig .. pöss

2008-10-12 @ 16:08:39
URL: http://frriiidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0