Äsch nu går det inte längre!

Nu kan jag inte hålla mig längre. Dessa jävla UGGS- stövlar. Jag förstår inte vad folk ser i dom? Dom är fula, JÄVLIGT fula om ni frågar mig. Fast självklart tycker jag det är kul att folk har sin egen stil och sure I don't care. Det är bara det att jag tycker dom är så löjliga. Ser ut som om man går runt i något som för det första ser 10 gånger för stort ut, för det andra alltid är konstiga färger på (vem vill ha rosa pissrosa skor?) och för det tredje säkert läcker in vatten (min egen idee!)
Klumpiga KOSSOR är vad ni har på fötterna tjejer!

Äsch självklart får ju folk ha dom, men jag själv skulle då aldrig i hela mitt liv ta på mig dom! Dom får bli HUR MODERNA som helst, jag tar inte på mig sånt som jag anser fult. (däremot är dom säkert gudars sköna!) men det hör inte hit!




TVIFAN! Dom påminner om "Mån-skorna" som fanns för några år sedan...

Kommentarer
Postat av: elin

jag har ett par sånna :D fula som styk det har du fullkomligt rätt i. men de är så sköna så jag skulle kunna döda för dem!

2008-10-03 @ 10:46:36
URL: http://elinlind.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0