Ännu en måndag har passerat

Jaha, det var den måndagen. Den gick lika snabbt som vanligt om inte lite snabbare. Jobbade med mathias hela dagen så tiden bara sprang iväg, men vi fick inte fortsätta så imrogon blir det vanlig grundrek. Aja hoppas dagen går snabbt ändå. Där sa jag något? Vad ska jag ta med mig och äta? hmm...

Varit och tittat på lägenheten idag igen, fast Sabbe var med denna gången. Jag gillar den starkt och vet att den kommer bli kalasfin när vi väl har fått iordning där! =) Tror nog att Sabbe också tyckte den var fin. Vi hittade ett bord med 4 stolar idag som jag nog ska åka och köpa till helgen. Svart var det =) Lite sådära studentstuk på det hela!
Gardinlängden till lägenheten var 2.50, ja då kan ni ju bara tänka er hur högt det var till taket =)=)=)

Nej, nu blir det nybakat bröd (mamma, kommer nog sakna ditt bröd!) tillsammans med matprogrammet för skolorna och sen Prison Break!



Snyggare får man ju leta efter... !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0