Tröttare än en åsna som ätit sömntabletter..

TJO!

Nu är jag galet mätt och ännu tröttare. Har varit vaken sen strax efter 4 i morse idag igen. Ush likaså blir det ju imrogon och man är alltid så trött. Nästan jobbigt att vara så trött.
Idag har jag bestämt något dumt med min jobbarkompis Mathias! Lovade nämligen honom att jag ska följa med honom till gymmet imorgon efter jobbet? Hoh, på det sports-club gymmet där bara massa stora killar och vältränade saker går. Kommer förmodligen bli väääldigt nyfiken och nervös på muskler imorgon känner jag. (haah)
Har köpt nya mjukisbrallor som ska användas flitigt nu. Gråa Adidas för 399 kr på Intersport.

Nähä dags att hoppa ner i sängen! (kolla bilden, ser nästan ut som om att jag har massa muskler på benen!)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0