Stor-varsel på Kalmar Industries

Go kväll!

Från och med nu ska jag bli bättre på att blogga, jag lovar och svär!

Denna dagen har väl varit bra! Det är fars dag så jag passade på att köpa 2 trisslotter till min pappa eftersom han fyller år om en vecka så kände jag att jag inte behövde köpa något dyrt till denna dagen. Tyvärr så vann han inte ett öre och jaha, det var de pengarna det. Åt fläskfilé med krämig potatisgratäng och gudarnas så gott det var. Därefter begav vi oss hem till mormor och morfar för tårtätning. Gottigt, och sedan hem till min morbror som har flyttat.

Grattis till Kalmar som ikväll vann Allsvenskan i Halmstad

I veckan fick jag och alla mina andra medarbetare på kalmar att ca 250 personer ska bort från företaget. herregud tänkte man. ALLA inhyrda (jag och alla 100 till) hurra. + massa anställda.  Men förhoppningsvis så får jag stanna fram tills efter sommaren vilket hade varit väldigt skönt. Det lutar däråt just nu i alla fall.


Nyår 08-09, jag längtar! Nu - One three hill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0