Nivå

Gokväll eller om man ska säga god morgon!
Sovit fram tills nu ungefär och gårdagen bjöd på bästa utekvällen på mycket länge. Igår vid klockan 20 på kvällen bestämde vi oss för att köra till Gbg och festa. 21.30 begav vi oss med bil uppåt landet med en baginbox. Musiken pumpades och fyfan vad kul vi hade. Vi gick in på Nivå på avenyn och gud vad mycket trevligt folk man hittade! Längesen jag hade så kul ute. Jag blev bjuden på ett antal cider, hmm.. och sen kom även en kille fram till mig och gav mig 4 VIP band ! Haha "det är till dig och dina vänner". Oh tack! Så där inne hängde vi ju lite och som det stod på bandet som var knallrosa "Next level, VIP". Kom även fram en kul kille och skulle bjuda på en drink precis innan vi gick (och då hade jag redan en shot och en cider i handen). Han beställde in en drink och behövde visst inte betala, varför inte frågar jag.. "det är jag som äger stället". Haha ja men tjena då!

Äsch hade grymt kul och ångrar mig inte det minsta, det hade inte kunnat sluta bättre, nej faktiskt inte!

Kommentarer
Postat av: Evve

haha, de var grymt kul! =)

2008-11-17 @ 18:22:51
URL: http://evvem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0