Hallon och blåbärs Smoothie

Japp det stod träning, stan och handla på schemat!
Stan var jag i 5 min, testade jeansen så jag visste vilken storlek jag skulle ha. Så nu är de beställda!
Kom hem klockan 17.20 slängde i mig mat och stack och tränade fotboll vid 17.45. Tränade fram till 20.00 och sedan var det handla mat på schemat. Jag och sabbe valde mellan att handla mat och fika, Då kom vi fram till att vi kunde handla mat och då också köpa med saker så vi kunde göra smoothie.
Jätte god blev det, drack precis ur det sista ur mitt glas.

Hur gör man en sån här smoothie?

∞ Vanilj yoghurt
∞ Hallon & blåbär
∞ En skål & stavmixer





Överfulla glas med hallon/blåbärs smoothie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0