Underbart med vinst!

Så jäkla gott att vi vann matchen igår mot Ullared, så jääääkla skönt! 3 poäng rätt ner i fickan! TJOHO, det behövde vi verkligen. Direkt efter matchen cyklade jag och emma hem med rallyfart! Fixade mig på ca 20 min, det ni! Sedan cyklade vi ner till Nathalie och satt där o drack och snackade skit innan vi begav oss till Underbar som igår var helt jävla GREAT!  Det bästa var nog när vi skulle hem och stötte på sebbe och med sig hade han en kines (som han tydligen inte kände som hade förföljt honom) haha! Så sebbe bad mig skjutsa han på cykeln en bit så han blev av med kinesen men då började kinesjäveln springa jämte cykeln och fyfan vad jag skrattade! ha!
Galet galet, härlig kväll i alla fall! Nu borde jag dock städa mitt rum men jag orkar faktiskt inte. Kan man inte bara hyra en in städerska för sisådär 20 kr/h till mitt rum så jag får lite ordning! Snart kommer nog sabbe också, vi ska leka och hon ska testa sin balklänning här. Ikväll kommer nog issa pissa in också :) Dock match imorgon så det blir en lugn kväll för min del!
Morgonen började med lite frukost sen en lång runda i skogen med mamma och hunden. Jag måste säga att fyfan vad jag är rädd för att stöta på en orm på vägen. Hade jag gjort det hade jag nog svimmat och dött. Man går där på grusvägen och inbillar sig att alla pinnar är just den där huggormen som skall slingra sig fram till en, höja huvudet och Bita till! USH! Får rysningar i hela kroppen, dock slapp vi möta någon orm idag vilket var skönt! Nu blir det stuvade makaroner och falukorv, min favoritmat :):)

image220

Matilda/- Något man inte vill stöta på ute i skogen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0