Stukat foten?

Kom precis hem från träningen och såklart fick jag jätte ont i foten igen och Åsa tror att jag stukade den lätt förra träningen och eftersom jag inte gjort något åt det skulle jag såklart skjuta på träningen och fick verkligen SKIT ONT! ååå så typiskt, men vem är klenis? nejnej, imorgon är det match som gäller och jag ska bannemej stå ut hela matchen med tejpad fot om jag så ska krypa av planen!
Nu tittar jag på Top model och äter chips med dip, hmm rolig onsdagvkväll, nä! Tror jag ska ge chipsen till mamma o göra mig lite te istället=) Alla mina kompisar är på förfest för ikväll är vår sista studentfest men jag kan ju såklart inte gå pga matchen imorgon ÅÅ! =( Sån otur har faktiskt bara jag!

Cream chees chips med nacho cheese dip? Vad sägs om det? Nej nu får mamma dom!

Matilda/- åter till tvn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0