Seg dag

Denna dagen har varit otroligt seg, för det första vaknade jag runt 10 eftersom vi var lediga idag, hmm aa. Skönt i alla fall att få sova ut! Sedan åkte jag och mamma in till stan en sväng för att kolla runt lite, mja hittade väl lite grann! (Kommer bilder) Vi åt kinamat och kikade runt i några timmar. Begav oss hem, dåligt väder blev det och jag gjorde inget vettigt. Så jag och emma bestämde oss för att dra ner till stan igen då jag ångrat att jag inte köpt linnet på soda, hmm! haha och emma skulle lämna in sin balklänning!
Ikväll var det träning, riktigt skön träning faktiskt! Känns gött att jag gick dit fastän att jag kände mig så otroligt trött och seg för det var verkligen kul! MEN, nu kan jag inte tänka på annat än den förbaskade skolan, har så jävla mkt att göra rent ut sagt! ush o fy.. ligger efter i allt känns det som! Är det så här det skall kännas 1 månad innan studenten? VA?
Här kommer en outfitbild av klädseln (fredag)

♥ Oranget baslinne (JC)
♥ Färglad tunika (H&M förra sommaren)
♥ Rosa armband (födelsedagspresent för ca 4 år sedan)
♥ Chinos (Gina Tricot)
♥  Rosa skor NYA! (bianco) Älskar dem!



Självklart har jag handlat lite grann också sen sist, lite pics!

image205


image206










♥  Väska (vintage)
♥ Kjol med rosetter (H&M)
♥ Strandklänning (Gina Tricot)
♥ Bikini (H&M)
♥  Grått linne/tunika, klänning (SODA)

Nähä dags att gå och lägga sig för inte har man det så bra så man är ledig imorgon också, nehedå!
Matilda/- Nattinatti


       



Kommentarer
Postat av: Anonym

åh, love it all!
jag måste köpa fler sånna där oversize linnen.
det gråa var ju perfa! måste hitta en massa!
hell yeah

PUSS

2008-05-13 @ 12:39:33
URL: http://iznonstop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0