Klaaar!

Äntligen är dom två arbeten som jag verkligen dragit ut på färdiga och jag känner mig som en helt ny människa och provet som jag har på fredag känns inte alls jobbigt längre även om det kanske borde göra det...? Så nu ska ajg bara lära mig allt om blodet osv. Suck! hatar dig anders!
Kan inte riktigt komma på vad jag ska skriva för jag har bara en sak i huvudet och gissa vad! hahahha vill ha fredag och det är NU!  Någon som vet vad det ska bli för väder i helgen i gbg? sol I hope!
Känns lite som om jag MÅSTE träna imorgon för att få bra betyg i skolan på fotbollen =/ det suger för min hals, träning kl 08.00 ! ush..

Danzig - mother (spelat den på GH ngn gång? )



Matilda/-  kunde ingen kul spelat match idag så jag hade haft ngt att göra

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tävling! Tävling! Tävling!

kika in hos apapaya.blogg.se
(inte så många tävlande än, STOR chans att vinna)

2008-05-21 @ 19:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0