Hot hot hot

Varit på stan en sväng med bakfyllan som tittade fram, mamma handlade det sista åt mig till balen och herregud vad det är dyrt. Tänk om man skulle betalat allt själv, hade ju aldrig gått! Bara smycken o lite smink gick på över 600 kronor. Galet! Vi åt en pizza på lilla torg, fyfan vad gott det var, spec Colan! haha när jag ätit en bit på pizzan var hela min stora cola slut så fick beställa in en till (känns som om bakfyllan spökade lite)
Legat ute i 30 min i solen men fyfan det är så varmt så man blir ju helt galen! Svetten bara forsar ner, urk så nu håller jag mig inomhus. Tänkte städa lite för ahhaha det kan behövas eller vad säger du frida?


   

Haha och ärligt talat skiter jag i vem som vann melodifestivalen herr/fru anonym.. många som tycker det är tråkigt att kulturklassen snott sitt bidrag från youtube, menmen sånt är livet! Det var ju bra i alla fall. MJAu


Kommentarer
Postat av: Anonym

men fatta att vi inte snodde eller?

2008-05-30 @ 17:30:03
Postat av: Anonym

Men vafan jag bryr mig inte! Fatta

2008-05-30 @ 17:47:56
Postat av: Anonym

nej men skriv inte att vi snor då! verkar ju som du bryr dig då

2008-05-30 @ 22:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0