Härliga folk tycker vi om!

Gårdagen började med en ganska tidig morgon, var ute och promenerade som sagt.. sedan kom sabbe hit och vi körde till Lidhult för att hämta IS som var jäkligt festsugen måste jag säga! Helt galet skön den bruden asså! Fortsatte när pappa körde ut oss till Gullbrannstorp där exet hade fest. När vi kom dit var det ganska lugnt och folket satt lugna och snackade. Efter några timmar var de flesta på topp och var ganska glada! Jag träffade Emma från jobbet där, fan vilken skön tjej du är asså! PANSARPLÅÅÅÅT! hahaha!  Skönt folk, ganska kul att festa med de lite äldre ibland ! Lite senare, runt klockan 11 så begav vi oss in mot stan, Johns lägenhet. Som låg helt galet fint ovanför team sportia! Där satt vi och pimplade ett tag och det blev väl en och annan öl. Därefter gick vi ner på stan en sväng och jag råkade få med mig professorn till BM, haha ganska stolt faktiskt. Inte så vanligt att det hänger folk i 23 års åldern där :) Men vi hade kul allihopa och ja, hehe.. galet kul faktiskt! Gäddan och company anländer och vi bestämmer oss för efterfest hos Emelie, långt in mot morgontimmarna, närmare 5 faktiskt. Därefter traskar jag issa martin och Emil hem till Gäddan och efter en och annan räkmacka kom till och med vi i säng!
Härlig jävla kväll som man bara sitter hemma och ler åt nu :)
har liksom aldrig förr varit min stil, men nu HOHO!

image221

Matilda/- Aldrig förr, men nu

Kommentarer
Postat av: Mischa

Tävla om jätte snygga örhängen på min blogg! :D

2008-05-18 @ 20:59:56
URL: http://www.MIISCHAS.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0