Gårdagen - Liseberg

Igår spenderades i princip hela dagen på Liseberg med världens bästa klass ja :) Det var ju hur kul som helst och jag bara väntar på att det ska bli kalas väder så ska jag ringa brossan  o fråga om jag inte kan få massa biljetter och inträden så jag kan bjuda med ngn kompis upp :) Helt free!
Har kommit fram till att jag verkligen kommer sakna Henke vår mentor helt sjukt mycket, igår gick han runt med oss och ja han är bara hur cool som helst :) Han till och med gick först på gasten, hahaha! "hur många är ni som jobbar här på liseberg egentligen" kläcker han ur sig på gasten :) Willam och hampus, de var helt galet skrämda hahah, jag gick och skrattade åt dom samtidigt som jag var rädd som fan! de var så rädda så de släppte taget om alla och skulle springa förbi! haha!

image219


Hampus, jag och robin :) I väntan på att parken ska öppna!
Gud vad jag gillar er två, ni är lätt bästa guysen i klassen :)
Idag blir det en del fotboll, match i Ullared idag :) Nu jävlar gäller det tjejer!

Matilda/ Henke, probably the best mentor in the world!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0