Blodplättar & fotboll

Dagen till ära började lite smått bra, haha! För att inte nämna en av de bästa morgonar! Fick ett samtal av, ja... och han sa att jag hade försovit mig! Åå nej tänkte jag och slängde mig upp i sängen, nehe! han ljög, inte fan var klockan över 8 som han sa, den var 06.30! haha! Lugnt kunde jag lägga mig ner i sängen igen, där låg jag och snackade skit i 1 timme =) Mycket bra morgon!
Sedan till skolan till 08.10, för näst sista fotbollsträningen :) Det var kul och skönt att träna tidigt i solen, men gick inge vidare idag.. inte för någon verkade det som.  Därefter frulle i skolan och sedan en dålig film med henke!
Efter skolan cyklade jag och emma uppåt mot rotorp, skulle hämta en köttkniv i en brevlåda ja, tro det eller ej. Och så klart hittade jag inte huset så letade i alla brevlådor, haha fel, fel, fel fel! Attans så till slut fick jag slå en pling och då hittade jag såklart huset direkt. Galet jaaao, och när jag står där och rodnar kommer det så klart upp någon från källaren i lägenhetshuset NOOO! slängde ner kniven i väskan och log! haha.. så imorgon ska kniven till sin ägare i Gbg! Hoppas han får det bra där :)
Ikväll eller ja om 1 timme ska jag bege mig till sannarps IP för att kolla vårt lag spela, är inte med pga hosta och jävligt ont i halsen må jag säga. Morgonarna och kvällarna är värst, då kan jag knappt snacka..
Tyvärr måste jag nog slänga med naturboken i cykelkorgen eftersom vi har prov imorgon och måste klara det!


Matilda/ - Imorgon är det fredag och en bra dag för mig =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0