Bästa helgen på jävligt länge!

Japp helgen har varit helt underbar! Den har tillbringats i de bästa delen i hela Sverige, nämligen i Göteborg och för en gångs skull inte på stans gator i jakt på kläder och skor. Nej denna gången var det för att umgås och träffa en liten myspys kille Emil som verkligen hade en skit soft lägenhet, myspys på den fyfarao. Det började med en resa med Swebus från österskans som avgick 30 min senare än beräknat vilket gjorde mig lite nervös faktiskt, haha. Därefter kom jag fram, 10 min senare än beräknat vilket var helt okej. Träffade Emil på stationen och sedan tog vi bussen hem till honom och ja, gud så mysigt han bodde! Buh! Den kvällen blev det lite mysiga filmer och pizza som också blev frukost. Skit skön dag med härligt väder. Gårdagen vaknade vi tidigt, emil och hans kompisar skulle nämligen plugga till tentan de har imrogon (lycka till!) jag fortsatte att sova en stund, ja närmre 13.00 och då begav vi alla oss till en kinarestaurang och japp gott som fan! Kyckliingspett med jordnötssås. Följde med en sväng inom deras skola, som faktiskt var najs! fast lite sunkig där just dom satt, haha! Blev lite fotbollstittande på dagen och en glass i solen med emil! satt en stund utanför hans lägenhet o glassade tills solen gick ner. Därefter chill o ost! :) Handla mat hann vi också med och laga den också! Mumsigt var det och jag har lärt mig ett och annat om matlagning må jag säga haha! blev en del tv igår kväll med jaaao och i morse åkte jag hem, men var jävligt nära på att missa bussen, pjuuh!

image224

Har du krackelibrankelfnatt eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0