Väskan Jennie!

Kom att tänka på en sak, jag vill nog ha en ny väska! En sån som min snälla kusin Jennie hade när hon kom och hälsade på mig i torsdags för att göra balfrisyr och smink på mig! Vilket blev helt perfekt!
Den stora väskan du hade med dig som du hade köpt på wedins som jag sa hade varit perfekt om man ska ha idrott i skolan och sedan gå på stan så man slipper asa runt på den stora träningsväskan och riva halva affären på grund av att väskan tar sååååå stor plats och är absolut osmidig.

Eftersom min Friis & company väska än en gång har pajat! 799 kr, man tycker ju att det borde hålla men fan så fel man kan ha! Hela remmen har gått av igen, men nu på ett nytt ställe.
Jag ska då aldrig mer köpa en friis väska! Ush och fy och bläääääääää!

Matilda/- dags o köpa ny väska, jävla friis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0