Todays outfit

Idag var det inte lika jobbigt att gå upp som vanligt, jag vet inte riktigt varför men det var inte så kämpigt och gott är väl det =)
Började dagen med att göra havregrynsgröt, mums och nyttigt är det också! Bra start på dagen.
Efter det tog jag bussen till skolan, höll i redovisningen men har dock gått runt med huvudvärk hela långa dagen, ushush det är inge vidare asså.
Varit och handlat mat med mamma, haha och gissa vad. Istället för godis i påskägget valde jag nötter och sånt trams, det är ju faktiskt jätte gott och det får jag inte ont i tänderna av heller =)


image45     image46

Outfit of today
Grå "Mermia jacket" från Gina tricot
Vitt linne från Mq (köpt i somras, men aldrig använt)
Svarta lacktights från H&M
Vita Converse från, ja var det USA eller Kina, don't know. (dock för stora! )
Svart/Grå sjal från H&M (mammas)

M/- Längtar efter mammas otroligt underbara lasagne som man ska vräka i sig snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0