Mc Donald's

Nu ska jag iväg och jobba om 30 min! Är sååååå sugen på att jobba just nu. Jag är ju verkligen INTE trött, nääädå!
Ush, förstår inte varför jag tog denna tiden? eller jo, behöver ju pengarna eftersom jag inte jobbat något denna månaden, men det kan faktiskt inte hjälpas! Har haft mycket tid till träningen och det är ju bra!
Kollade nyss på melodifestivalen.. jao hon är väl helt okej! Hoppas det går bra för Sverige.. jag menar, hoppas kan man ju alltid.

Den mest köpta hamburgaren i meny är Big Mac, förstår dock inte varför eftersom den är super äcklig!
Gillar du den?

image43

                                                                                            M/- Big mac smakar skit, inte sant?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0