Fritidskunskap & snöstorm

Dagen började ju bra. (Not) Drömde om att jag skulle flyga iväg till varmare breddgrader och där sola mig brun till balen (A) men vaknar av larmet som stod på 09.00, suck det var visst inte i verkligheten.
Jag går upp, ut mot köket då kommer mamma "Det är helt vitt ute", vaaa? Det är inte sant! Och jag som bestämt mig för att cykla till skolan idag, typiskt.
Träning på morgonen i kombihallen tillsammans med Hbks a-lag brevid oss (inte helt fel) höhö*! Skön träning med massa spel hela träningen.
Sedan idrottspsykologi, kollade på fotboll från -94, fyfan vilka snygga mål dom gjorde! Galet asså.
Idrottsledarskapen var ju något seg dock, men tiden försvann ganska snabbt och sedan åkte man hem.

Gjorde våfflor och just nu pluggar jag fritidskunskap, det är ju inte sååå svårt..
Missar träningen på grund av allt plugg idag, menmen ibland måste man faktiskt.

Igår spelade vi match, vann med 4-1 och det blev en balja för mig igår igen :):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0