Unnaryden

Precis hemkommen från den skönaste hålan i Halland, nämligen Unnaryd. Världens mysigaste ställe Fullt med mygg och knott! Jag säger då det, första halvlek var knappt så man överlevde med alla myggen! HELT JÄVLA GALET!
Skönt snack innan hos Cake med damerna, sedan en skön tripp ner till vallen o satt i solen o kollade på det bästa som finns! Fotboll, jag saknar den så otroligt mycket just nu.
Härligt o slänga på sig de svarta saknade jeansen och i med nitskärpet, me like that! SÅDÄSÅ!

Telefonsamtalen gör mig glad och när jag lägger på finns alltid leendet kvar där, men det förvandlas ganska snabbt till tänk och tänk och tänk. Att tänka gör mig för tillfället helt jävla galen! Om man bara kunde få slippa tänka så jävla mkt. Att vakna kl 4 på morgonen och ligga o tänka i 2 timmar, DET gör mig fan tokig.
Morgondagen ska spenderas i Lidhult med de bästa guysen, damerna, gula tröjan och bira!

100 kr på att Holland vinner EM, ngn som vill sätta emot?



Vissa saker var kul, men hade jag fått göra om allt skulle jag göra det direkt!

Kommentarer
Postat av: izzz!

love you girl!

2008-06-18 @ 12:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0