På topp!

Hemkommen från Joel och ja må säga att det var tur jag satte på mig lite make up, lite kläder och tog med mig kortleken och kilade bort. Mycket kända gamla sannarpsfolk som var kul o träffa! Thimmy, självklart! Alltid lika trevlig och go! Trippade bort och ja må säga att det var en del ös där bland allt folk! Kilade senare hem och nu sitter man här i hopp om att man ska somna in sakta. För imorgon är det utgång på ingång! Förmodligen tillsammans med en del folk idag och ihop med Joel! Här eller där, det får vi se! =)
Slängt i mig en påse nudlar har jag också gjort idag, det är väl baskemej så gott det kan vara med lite nudlar ibland. Det är nog en favorit hos matilda!


Morgondagen ser ut så som så att:

♥ Vakna, äta upp det lilla bröd som finns kvar
♥ Ut till ön och gå en lång runda med Doggi
♥ Städa upp all disk och rensa upp all skit
♥ Invänta Damer & Herrar från alla dess ställen
♥ Lämna tillbaka filmen The heartbreak kid (Bra & rolig!)
♥ Äta mycket nudlar
♥ Utgång & förkrök väntas



Galet att man kan vara så glad som jag var denna dagen! Allt på topp, hatten,solisarna (DOH!) håliga jeansen
Vill vara så här glad igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0