Jag vill jag vill jag vill....

Jaha, då var det måndag igen och denna måndagen har man till och med lite röst att bjuda folket på. Vaknade upp av att en lite pingla stod i dörren och skrek att hon skulle duscha innan vi drog in till stan, ca 20 min senare så står hon i dörren igen och då är det dags att gå upp.. har nog aldrig varit så trött!
Kila in till stan, köpa lite onödiga grejer som jag inte behöver och självklart en dvd spelare som jag är galet nöjd med! Senare hem, laga mat, titta på film, äta jordgubbar och träna! Så jäkla tråkigt o komma igång sista träningen innan uppehållet. =/ aja, vi har hårt "lov", 3 hårda pass i veckan ska vi göra..
Time to get a shower? Yeah.

Jag bara vill vill vill, men hur?



Tack alla som gjort denna veckan till något speciellt. Har haft galet kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0