Grattis Spanien!

Japp, då var det väl bara till att gratulera Spanien som tog guld idag över äckel Tyskland, är faktiskt ganska glad för det! Javisst! Haft en ganska bra dag tror jag, blev inge bakfull bara allmänt trött som fan vilket jag märkte nu när jag körde hem från Hylte då jag knappt såg vart jag hade bilen, fick stanna och ta massa vatten o sänka värmen! Sen jävlar blåste jag på hem. Inga speciella djur ute på vägarna ikväll heller som ville bli överkörda.
Efter idag blev jag bara ännu mer sugen på att skaffa egen lägenhet, jaaa NU TACK.
Mamma och pappa kom hem innan, men hann bara säga hej och goddag för sen skulle jag bege mig. Får väl se lite mer utav dom imorgon antar jag.
På tal om kul saker:
Tack alla som var ute igår, jag hade Kalas trevligt, ja faktiskt! Inte haft så kul på jag vet inte när faktiskt. Hel bra dag igår! Och för alla som inte vet så har Andy den vita tröjan från H&M som är så jävla snygg!
Och än en gång, förlåt dennis för att jag försvann igår, tjoho! Men jag åkte hem o gjorde hamburgare! =)

Kanske skulle ta och kila ner till Danmark någon dag? Kila runt o glo i affärer och äta korv! ja fyfan vad mysigt. Någon som är sugen?

Som vanligt förvirrad men glad, på något konstigt sätt. Verklighet, tack.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är på. det ska ju vara pölse, bir och glidning mellan sma söta gatör!



puss och hör av dig angående mitt sms senare idag

2008-06-30 @ 10:22:35
Postat av: Milie

Jag e lätt på. Älskar korv! plus att i danmark har dem god öl och billig cigg xD

2008-06-30 @ 19:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0