Clean as fuck

Nu jävlar håller här på att bli fint igen, hoho! Fast efter ikväll lär det ju se lika förjävligt ut igen. Tänkte ha lite kalas minsann. Fast bara lite förkalas, precis som joel hade igår! Myspys.
Haha och på tal om Joel, så tror jag bestämt att du ringde mig 2 gånger i natt då senaste gången var klockan 4 och då frågade du var jag var någonstans! haha hemma i sängen kanske? ;)
Om en timme ska jag åka och hämta Sabbe, vi ska titta film och sen ska vi åter igen ut och gå med hunden vilket jag redan har gjort idag en timme.
Tänk om man kunde hitta sig en kock? Som alltid lagar god mat till en och ja herregud. Nu när jag är ensam blir det nudlar till frukost, nudlar till lunch och nudlar till middag? JOHO!

Veckans partypingla tilldelas Emelie R, för ett bra kap med biran (sthlm) och med ett fantastiskt humör är du alltid på topp när det gäller FEST! grattis! hoho.

Tudiiiiiluuuuu

Kommentarer
Postat av: Fiaah

Godmorgon=). Hoppas du får en bra dag!=). btw, fin blogg=)

2008-06-28 @ 13:26:35
URL: http://ffiaw.blogg.se/
Postat av: Milie

hihi Åh tack :)va glad jag blir :D

Jag vill oxå vara med er ikväll :( jag vill jag vill jag vill =(

Mattan jag kan bli dig kock, på de viset kan jag alltid vara med dig :D haha!

2008-06-28 @ 16:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0