Veckan som gick

Eftersom min blogg var helt galen igår kunde jag inte gärna skriva något eftersom internet hoppade ur så fort jag la in en bild vilket var lite smått tråkigt. Aja nu gör jag ett nytt försök. Under förra veckan blev det mest jobb, men även en och annan partydag Onsdag Fredag och Lördag. Idag tjatar brudarna på mig att vi ska till Måndagsklubben, det hade nog varit roligt med tanke på allt nytt folk som kommer vara där, så frågan är om man inte ska kila dit? Vi får tänka på saken under dagen. Jag rent utav älskar den här sommaren med massa roliga saker att stå i och göra. NU kom fan solen fram Emma!!

Dagens att göra lista:

♥ Borsta tänderna
♥ Klä på mig något fint och duscha
♥ Ringa Sabbe och fråga hur det gick på hennes intervju
♥ Fråga mamma om pengar till måndagsklubben (hade ju faktiskt varit kul med lite äldre folk)
♥ Roadtrip with someone and go somewhere? Sugen!
♥ Stan?
♥ Äta mat!



Matilda & Anton - Bulls 4:e försök i Fredags! =)



Ive been upset and Ive been down
Ive been throwing things around
since u no longer here beside me

And my friends say - hey whats new
they just heard that we were through
well i gues im alright baby

Im surviving this for sure
to win my love takes so much more
Im surviving this for sure
to win my love takes so much more


Matilda/- Måndagsklubben?

Kommentarer
Postat av: Milie

Men mattan.. det e väl 20 där?

2008-07-14 @ 12:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0