Var ska vi sova i natt? Jag har en säng som ....

Behöver baskemej någonstans att sova imorgon efter kräm, humhum. Det får vi lösa javisst! Går ju inga nattbussar hem så då finns det bara två alternativ, antingen cykla? Vilket låter förjävla jobbigt, eller så får man leta upp en sovkamrat eller någons lägenhet. HUM! Får lista ut det till imorgon.
Ska väl snart kila ner bland alla små troll som jag har i mitt täcke, eller så ska jag sätta på lite OC det var galet längesen och jag saknar alla kläder och roligheter som händer i filmerna.
Igår tog jag äntligen tag i mig själv och kopplade in min nya Dvd till Tvn och fyfan vad kalas det blev, den passar perfekt. Nu väntar jag bara på att få den där rackarns lönen som ska bidra lite till en ny 42" tv =)
Natti natti där ute, idag var det jävla många som läste =) hoho, matilda glad!


your talking in language I don't speak .

Kommentarer
Postat av: kacka

ha så kalas ikväll nu! sup inte ihjäl dig bara! och du, hade du sagt till tidigare så kunde du ju fått nyklen till min lägenhet :S

men men!

<3<3

2008-07-02 @ 18:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0