Torsdag & sol =)

Härligt!  Ja fy vilken härlig dag det har varit idag. Vaknade runt 10 och kilade ner en snabbis på stranden vilket jag tyckte var skönt, fast en aningen varmt och alldeles för kallt i havet. Japp, men en smula färg fick man kanske på 2 timmar får man väl hoppas på. Sedan tog jag vår kära bettan bil och körde till Unnaryd och badade och åt pizza vilket var kalas. Mår såååå himla bra när jag gör sånt som jag har gjort idag. Det spritter i hela kroppen och jag blev så glad så så fort jag kom hem så sa jag förlåt och sen kilade jag hit!
Imorgon ska jag till stranden, även om jag ska dit själv så ska jag jävlar dit. Sen jobbar jag 20-04 på donken, så kom och titta förbi om ni inte har något annat för er vettja.

Jag vill ha alla resterande dagar i mitt liv så bra som idag.




Matilda/- med dig mår jag så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0