Tisdag & regn

Goddagens alla glada människor!
Hemkommen från jobbet för ett tag sen, fick minsann köra hem själv idag. Ingen pappa som ville följa med hem inte, nixpix han satt i möte. Idag har jag även bytt avdelning och gud så mycket roligare! För att inte tala om folket! =) Hur jävla sköna som helst. "Jag umgås inte med mina gamla kriminella kompisar längre" hoho, vem är du? Så nu är jag för övrigt på REK:en, mycket kul! Har varit på eurostop en sväng och hittat ett par skor som jag såklart vill köpa, men är en aningen dyra för min lilla plånbok tror jag! =( Typiskt. Även tittat efter Emmas solpuder från Nouba som jag ska köpa, men vet inte riktigt vilket det var så du måste ta reda på det åt mig gullet ! =)
Självklart regnar det och jag gillar det faktiskt, då kan inte folk sola när jag ska sitta inne och måla truckdäck och sånt! (skadeglädje!) Morgondagen skall spenderas med bra folk i Unnaryd, javisst! Kalasa till det lite smått, men inte allt för hårt för då orkar man inte gå upp på torsdag! Öl-kubb ska iaf bli roligt, åker direkt efter jobbet!
Nu ska här målas svarta naglar (så ser man inte all skit som fastnar under när man jobbar på Kalmar! ;) )





I want to play hide and seek how about you?

Kommentarer
Postat av: sarah

Snygg hatt! Din?

2008-07-09 @ 16:13:55
URL: http://sarahbladh.blogg.se/
Postat av: Sarah

Ja den var riktigt fin:) Var är den köpt?

2008-07-10 @ 18:08:37
URL: http://sarahbladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0