Sola sola soooola

ÄNTLIGEN! Ja faktiskt, äntligen är det fint väder igen precis lagom till att jag ska ut och partaja. Blir så otroligt PEPP på att kalasa när det är fint väder. Faktum är att jag blev så glad så jag funderar på att byta ut mina gröna byxor mot en kort jeanskjol! Hmm får se hur det blir med det. Har tillbringat 1 ½ h ute i solen men gud man dör ju om man ligger hemma och solar utan att kunna bada så imrogon har jag och joel bestämt oss för att kila till stranden och dricka lite bira =) Härlig uppladdning tillsammans med min nya milan keps som jag faktiskt gillar jävligt mkt, färgerna är perfekta och den lär få följa med både hit och dit.
Förkalas hos sabbe med mina sötisar och alla grabbarna :D:D



Saknar åre med mina boys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0