Nyfiken i en strut

Javisst, Emelie och Issa kan ju bara inte hålla sig, ringa till vem? vavavava? NI ÄR FÖR SÖTA! haha, som jag trodde man förstod så var det ju Sabbe jag skulle ringa och leka med, altså min nya skratta med kompis eftersom att ni verkar befinna er på helt galna platser här i Sverige och inte alls här hos mig! =(
Helt galet att jag aldrig kan komma hem från stan utan några kläder, så klart köpte jag mig en ny svart topp som ska invigas imorgon på KRÄM tillsammans med de mest söta trosorna jag någonsin sett och dessutom HUR SKÖNA SOM HELST! (inte för att jag brukar lägga upp bilder på mina underkläder, mer än när jag och sabbe gick runt i våra tomtetrosor på julstudentfesten haha men desssa är faktiskt speciella!)
Träffade den helgoa Patric igen och haha gud sikken skön stil killen har, helt galet. Snällast i världen? Kan han vara det, ja inte skulle jag betala någon taxi åt en kille jag träffat samma kväll som var galet full? Tacktacktack, hoppas du ska ut imorgon så ska jag slå en pling och bjuda dig på ett och annat! =) Dessutom gillar jag ditt nitskärp, ska nog genast skriva till dig att det snart är mitt =) hoho, galet snyggt.
Nix pix, dags att fixa lite grönsaker och dip för snart börjar morden i midsommer och det tänker jag då bannemej inte missa!









Det finns så många som dig, måste vänja mig.

Kommentarer
Postat av: Milie

Jaa visst fan e jag söt haha, jag trodde ju att det va en ny boy ju ;D hihi. Men det va ju dumt av mig! Neeej.. e det kräm imon?? Hmpf, fan det missar jag ju. Najsiga trosor xD haha Och fin klänning.

2008-07-01 @ 21:35:00
Postat av: Anonym

Men hallao emelie det är ingen klänning, mer ett linne =)=)

2008-07-01 @ 22:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0