Nu tar vi guuuld

Hemma igen efter en otroligt god lasagne! TACK sabbe! Dessutom fick vi oss ett och annat gott skratt när vi gjorde våra listor som inte alls blev så långa som vi förväntat oss, haha "Jaha =("
Självklart så gillar inte jag mitt jobb och just nu funderar jag bara på att gå och lägga mig till klockan 23 så att jag orkar med alla jävla fyllon, för er måste man ha alla krafter som finns för att klara av att ens överleva. Dessutom mycket tråkigt att bara gå runt och vänta...
Emelie, jag hoppas på något gott med choklad i till imorgon, mums vad trevligt vi ska ha det tjejer och killar. Massor av grillat och jag ska bara dricka läsk! Mumma. haha. Glider väl kanske in till krogen en sväng inom jobbet om man orkar!

Narnia skulle dom på idag, men inte jag inte! Haha.. någon som vill se den med lilla mig? Ngn förutom du ! =)
 

   

Förkalas hos Sabbe i Onsdags innan Kräm.




Matilda/- Jag och Sabbe ska söka jobb i Gbg och flytta dit tillsammans i höst, javisst! 2 platt-tv jämte varandra! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0