Kräm krämigt kräm

Japp ikväll eller ja snart bär det av hem till min sköna Sabina där det ska förkrökas med lite öl och stuff, ska bli mycket trevligt eftersom mina gamla killkompisar också kommer att infinna sig där! Även en hel del gamla goingar kommer till kräm ikväll på mårtensson. Så galet sugen nu så jag dör, håller på att fixa mig nu eftersom sabbe snart slutar jobbet och jag då ska cykla hem till henne. Först lite make up, hårfix och mat! Vi ses ikväll hörru =)




Denna bilden är till Emelie som helt plötsligt gav mig idén att mitt linne inte var ett linne utan en klänning så ikväll blir det den här outfiten ! Yeah. Tack Milie! <3

Kommentarer
Postat av: Milie

Åh det va så lite så gumman.! Allt för dig. Jag lovar att jag ska laga mat till dig någon dag oxå <3

2008-07-02 @ 23:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0