I want to break free

Alltid skriver jag massa, som jag inte är säker på att jag vill skriva här så suddar jag ut det igen, så nu får ni leva i ovisshet angående vad det skulle stått här. PIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIP.

Strandat hela jävla dagen idag och det har varit galet varmt men också galet kul i vattnet! Tackar mannen som hittade mitt örhänge, gud så glad jag blev eftersom jag inte ens visste att jag hade tappat det. Tack tack tack du. Måste säga att det är galet kul att titta på folk på stranden, det är ju nästan det enda man gör, snygga, fula, bruna, röda och allt vad man kan hitta i smeten. I helgen var det visst 40.000 pers på Tylösand, jag menar... inte konstigt att det var så trångt! haha. Funderar på lite after beach imorgon med, hade varit skönt o ta en cider till lite musik.  Hoppas på att Josse bosse ska hänka med till stranden också, annars blir jag besviken!

Ibland undrar man om man skulle ta och skita i att sola, blir alltid sånt gnäll o tjat "men matilda varför blir du ALLTID så brun?" Men goooh, inte vet jag! Bra pigment! Inget illa menat allihopa, men det är fan jobbigt att höra ;D hahaha

•I'm gonna be the man who's working hard for you•

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0