Hjälp!

God morgon!
Gårdagen var kalas, förfesten var helt klart bäst. Massa nytt folk och chill på balkongen där vi satt och pratade om allt från himmel till gamla tanter! Det var riktigt kul och killen som tydligen var med i tidningen pga att han börjat i HBK var där och snackade skånska vilket jag tyckte var lite extra kul, inte sant tjejer? haha. Snart bär det av ner till Helsingborg för att se om man kan hitta sig några fynd eller så får man väl bara glida runt och fönstershoppa vilket inte är helt fel (eller jo!)
Har hittat fina skor som ska beställas, nu är bara den stora frågan om jag ska ha svarta eller bruna? HJÄLP MIG!







Svarta eller bruna?

I don't know if I can do this anymore....

Kommentarer
Postat av: Anonym

svarta

2008-07-27 @ 17:38:56
Postat av: bettan

jag tycker bruna ;D

2008-07-28 @ 02:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0