Hard work work

Självklart! Legat på Tylösand hela dagen jag och Isabell och alla andra trevliga typer! =) Robin är i alla fall min nya strandtennis kompis eftersom han var så duktig ! Nästan lika bra som jag, men bara nästan! Självklart väljer jag att skita i after beachen eftersom det kändes lite jobbigt eftersom jag skulle börja jobba kl 20 på mitt schema och så går man in o kollar schemat nu på mctime så har dom ändrat det till 23! HURRA! Jävla helvete.
Aja får väl överleva, ska hem till Sabina nu och äta lasagne och sånt gottigt sen får vi väl göra något annat kul i väntan på att jag ska börja jobba! TJOHO säger jag bara...

Hoppas ni får det kul uppe i Gbg ikväll =)



Matilda/- Jag är glad för din skull

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0