Glömt att nämna

Har ju glömt att skriva att jag är en aningen blondare nu än tidigare och självklart har jag ju klippt av det en ganska bra bit också även fast folk varken verkar se att jag har klippt mig eller slingat det ljusare!
Självklart så spenderades det en stund på stranden igår och SJÄLVKLART fick man ju inte missa after beachen som bjöd på härlig sång och självklart blev det Corona till det! Full jävla AIK:are hade man framför sig som vägrade sitta still, ja man kan nästan säga att han var riktigt full och knasig! Man kan även säga att vi som var där fick ett och annat skratt från killen på scenen! =) Galet mycket folk, galet varmt och galet KUL!





   


Härliga turister!




woho, gårdagens outfit again, I like and you too! =)

+ kjol - sabbes
+ Skärp - h&m
+ väska - mammas sen as länge
+ linne - jc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0