Dagens

Nu var det jätte längesen jag hade en liten dagens och eftersom jag kilade ner och köpte mig dom där gröna brallorna ändå så tänkte jag att jag lika gärna kunde slänga in en dagens på bloggen! hoho, eftersom jag inte fattar hur min nya kamera fungerar och inte orkar läsa instruktionsboken om hur man får bort blixten så får ni nog allt stå ut ändå!
Harrys ikväll Sabbe? Jag är mycket sugen! moahha. Ska även åka till killen och lämna tillbaka hans kort och skit vilket han verkar tycka varit helt galet bra att jag har haft dom...? huh?





- Linne (Gina)
- Sjal (Gina)
- Gröna bralls (Gina, NYA!)

(Hello, i'm from Gina!)


Ha en bra dag i vädret och om 1 ½ h ska jag ringa till min nya ..

Kommentarer
Postat av: iz

fan vad fräsigt mattan!

vem ska du ringa till? hoho :D

2008-07-01 @ 18:04:10
Postat av: Miilie

Din nya??? hmm..

Du e snygg :) Coola byxor.

Jag kommer på lördag!

<3

2008-07-01 @ 18:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0