Äntligen

På ett sätt känns det helt galet jobbigt och att jag aldrig kommer klara det, men jag vet att jag kan klara det. Varför ska jag gå och vänta på något som ändå aldrig kommer hända. Kan lika gärna leta upp någon trevlig typ där ute som vill ligga på stranden, mysa och glo på film med mig. Det finns så många där ute.
Egentligen vill jag bara glömma allt, så ledsen men samtidigt så glad jag har varit. Har nog aldrig varit så glad som ibland men också aldrig så ledsen. Det går ju jämt ut, ush och fy så ska det då inte vara. Tävlingen är över, nu har du bara en vinnare jag har lämnat walk over.
Har i alla fall lättare för att börja gråta nu, det kan ju vara bra någon gång kanske.. längre fram i livet. Det är ju alltid något positivt.


Över till kvällen, ska strax äta och därefter åka hem till Malin och hennes storebror. Där ska vi bege oss vidare antingen mot Alex eller mot malins brorsas kompis. Alltid kul med nytt folk för idag ska det partajas och skrattas!

Matilda//- Vi är inte sånna som i slutet får varann 

Kommentarer
Postat av: Frida

du e allt bra du stumpan! Du kommer klara det här.. livet är svårt och har sina motgångar, alla möter dom! Som sagt,de finns många där ute som bara längtar efter att få träffa dig :D

2008-07-31 @ 21:28:02
URL: http://frriiidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0