Ändrade planer

Japp min dagens att göra lista blev helt galet ändrad, Martin ringde och bad o bönade om att jag skulle komma och jobba så jaja, på med lite make up, kläder o dra ner till stan i världens jävla ja vad ska man kalla det liknade mer knullruffs än något annat, slängde i en toffs och trampade ner på cykeln. Jobbade 4 timmar och sedan beställde jag klipptid, äntligen! Träffade Emelie o Sabbe på Espresso house najsnajs!
Så vad ska vi göra ikväll Emelie, blir det utgång, hemma kalas eller chill, det är det som är den stora frågan!
Kanske drar iväg till Lager 157? (tror jag det heter) imorgon om vi känner för det, jag och damen! Yää!

För övrigt, köp inte dom rutiga skorna på skoaffären för dom är mina! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0