Ändrade planer

Blir kanske inget skoj ikväll, nej inget skoj alls. Vill ju göra något kul, men nahe.....
Får väl sitta här i min ensamhet och gnaga på sängen eller nåt. Tänk om man kunde ha en sån där kompis som typ ville bo här för alltid med mig, umgås med mig, kramas lite. Får nog ta och hyra mig en film som tröst =) Om det är någon som är sugen på film så vet ni var jag finns och på vilket nummer med.

plus i kanten, det var kul att träffa andy calle och johan idag, var ganska längesen faktiskt. Även om andy är ett hemskt sjöodjur som gör att man kan skrika till båstad typ. Får väl se om det blir stranden imorgon med, hade varit kul med lite omväxling, vill göra något kul med någon.. något som får en att må bra! Så det så. Tänk så det knakar.

Utgång imorgon? Möjligt, kanske, eventuellt.
After beach imorgon? Vet ej
Fiesta? JA!

Hur kan man känna sig så mycket ivägen, hela tiden.....

Kommentarer
Postat av: Frida

jag hoppas jag får dig att må bra stumpan.

2008-07-29 @ 22:26:37
URL: http://frriiidaa.blogg.se/
Postat av: iz

du vet att min dörr, den står alltid öppen.

jag mår också sådär, det känns som att något fattas

just nu, men jag försöker alltid ta det med en nypa

salt, jag har ju dig och er trots allt..

2008-07-30 @ 20:27:50
Postat av: Anonym

I'm fine!

2008-07-31 @ 11:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0