Alla har dom!

Nyss hemkommen från Götet med en jävla fart. Gud ja, nästan glad att vi överlevde i världens minsta sportbil, men vissa saker var ju bra. Man behövde egentligen inget säkerhetsbälte eftersom man satt så trångt och om man skulle krocka skulle bilen inte kunna bli mindre, om vi körde mot en lastbil skulle vi nog kunna köra under den! =) Dessutom gick den som en smäck, sån bil ska jag baskemej ha! Precis samma säten också, röda och fina i skinn! Precis vid mölndal så kommer det en galen göteborgare (förmodligen!) på en mc och kör som faaaan! Helt plötsligt så drar han iväg på bakhjulet i en jävla fart och Martin dum som han är ska ju hänga på! Sicksacka mellan bilarna och jag vill bara inte veta hur fort det gick och hur rädd Emelie var! haha, hon satt och kramade min hand såååå hårt så jag fick nästan inget blod ut till den! =) Söto!På hemvägen slog vi våra nya rekord (mitt och emelies) vi var uppe i 240 km/h och så fort har vi typ aldrig åkt innan trodde vi och därför var det kul att få göra det i en sån häftig bil! Emelie köpte galet snygga tygskor för ynka 180 kr (rutiga!) samt ett linne och en kjol! VILKA KAP! =) Själv funderar jag på att köpa mig ett par vita tygskor, det är ju faktiskt så att alla har dom och man kan ha dom till allt! Jävligt bra faktiskt, får väl se hur det blir med det!
Hörde om liseberg olyckan precis, gud... tur man inte satt i rainbow idag!

Dagens ros går till Martin som fixade tillbaka min musik på mobilen! tack!


Matilda/- Sådär enkla och bra!


Kommentarer
Postat av: Bettan

Näh. inge solande.. attans också! :/ :P haha. Nah, Jag hittade inte de glittriga. Kollade på Kicks.. Men de fanns nått annat liknande iaf :)

2008-07-15 @ 18:53:39
URL: http://emmagillberg.blogg.se/
Postat av: Milie

Haha.. usch va rädd jag va där ett tag.! och motorcyklen då.! PUST! haha xD. tack för att jag fick följa med :)

2008-07-15 @ 19:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0