Nya Ahlgrens bilar

En helt galet jobbig dag idag, ush och fy säger jag bara.
Börjar med att man är helt galet trött, håller på att somna på jobbet, ögonen liksom bara sluter sig mer och mer och man får verkligen kämpa för att hålla dom öppna lite grann i alla fall.
Men efter lite caffe latte mår man lite bättre som tur är. Det är konstigt att jag varje morgon lovar mig själv att gå och lägga mig i tid nästa kväll, vilket aldrig har hänt.

image29



Har även tillbringat lite tid med Hanna och Evve! trevliga töser det! Kanske ljungby på lördag också? får se.
OCH så har jag ätit världens godaste ahlgrens bilar, sura var dom. SKIT GODA! Testa

Fråga Olle sen NANA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0