Ny skjorta, nya möjligheter

Måste medge att jag tycker om min vit/blå rutiga skjorta som min mamma inhandlade åt mig idag! Vädligt mycket till och med. Det är en sån skjorta som jag verkligen har letat efter den som jag valde bort på Gina och sedan försvann mycket snabbt innan jag ens hann hem från Åre igen. Faktum är att jag gillar nog nästan denna bättre.
Den kommer bli mycket fin till en brun hy som jag tänker ha i sommar, så det så! Att stryka är en helt annan sak..
Dessutom har min mamma redan hunnit göra mönster, klippa till det, sy fickan till min nya kjol som hon håller på att göra till mig som ska vara klar på fredag! För då bär det av till ljungby, eller hur Frida! Attans så skoj vi ska ha!
Annars har dagen inte bestått av så mycket, skolan en liten stund (2 h) nautilus, hundpromenad, eurostop, semmelätning, chipsköp, chipsätning, bullätning, ja det var hemskt vad jag äter.
Och pluggandet går inte framåt, har kollat igenom allt vi har prov i, det är ju helt sjukt att man kan ha så mycket!




image22

Ny skjorta, nya möjligheter ja det låter bra iaf.
Snygg är den också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0