Städat Hela lägenheten!

Pust pust pust, äntligen färdig!
Jag förstår inte hur det lyckas bli så himla skitigt hemma hos oss. I söndags hade Sabbe storstädning när jag kom hem. Allt var skinande rent och hon torkade till och med golven. I morse när jag gick upp såg det ut som fan, ölflaskor, popcorn överallt, godis, matrester, tuggummi, Damm och bara annan skit på golvet. Hmm hur lyckas man? På i princip 2 dagar? Nu är det i alla fall galet fint igen. Har till och med bytt sängkläder duktig som jag är. Så kungen, nu kan du komma o glo på vår skinande rena lägenhet om du vill! =)


Nu skulle mamma sett mig

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag var inne i tisdags!

hade aldrig hunnit med den mor jag har.

jävlar anama! pust.

det var en riktigt handsome guy.

jag måste se honom någondag igen.

kanske alex vet vem det är. ungefär samma style!

2008-12-11 @ 08:31:17
URL: http://iznonstop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0