Semlor... på julen?

God kväll mina damer och herrar!

Vad har dagarna tagit vägen? Faktum är att jag hade ju betalt på jobbet tills igår, så man kan säga att idag är första dagen som arbetslös. Hmm, vad det nu ska kännas bra för det vet jag inte. Sitter här i min ensamhet och lyssna på Kiss - Rock n roll all night om och om igen. Den är ju faktiskt galet skön. Sabbe jobbar kväll idag så klockan 21 kommer hon väl hem skulle jag gissa.
Gårdagen spenderades med härliga människor, först med Frida, sen hem till mamma för att fixa lite (fick mat med! =) ) sen kom petra och frida hem till mig och sabbe så bakade vi alla semlor! Haha, ja det är faktiskt sant och vet ni hur gott det faktiskt var? Mumma. Jag tycker inte att man ska äta vissa saker (som tex semlor, pepparkakor, lussekatter) mer än just den tiden på året då de ska ätas, men ibland får man faktiskt smygfika lite! Tycker ni inte det?
Sedan hyrde jag och sabbe film, alex kom och bjöd på sitt fina sällskap framför film, nudlar, juice, mjölk, semlor, godis och öl! Vi somnade sent som alltid. Sov till 12 idag då jag fick panik när jag vaknade eftersom jag och sabbe skakat hand på att vara på gymmet kl 10 på morgonen. Hmm det var upp, packa väskan och dra till gymmet för oss! Men galet skönt när man var klar. Har lämnat mitt CV på Maxi idag och även skickat in ngn skit hit o dit. Undrar om det verkligen finns ett enda jobb till mig kvar i den här stan? =/
Varit ute och gått med mamma och hunden en timme idag med, så luft har jag fått så nu behöver jag inte resa mig upp från soffan på flera dagar! ha.

SEX SEMLOR OCH BIRA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0