Hostmedicin

Vaknade precis, eller ja. Har vaknat i princip varje halvtimme hela natten pga att jag haft hostattacker som nästan gjort att jag spytt när jag hostat. Hmm så nu ringde jag till pappa och han kom faktiskt med hostmedicin (tack!)
Sitter och tittar på världscupen i skidåkning typ, rätt kul och man längtar verkligen upp till Åre nu. Snö och massa fest. Så nu ska jag bara vara hemma hela veckan och ta det lugnt så att jag inte blir ännu sjukare till Åre. om 6 dagar åker vi!
Tänkte även att jag skulle ha tid att lägga upp alla saker som jag har köpt, bland annat mina 3 par stövlar. Så bilder kommer inom någon dag.

Matilda//- Nu ska jag återgå till skidtävlingen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0