Yesterdays bravader

Hela dagen igår var helt galet härlig. Vaknade upp runt 12 och efter en liten stund var faktiskt klockan halv 3 och damerna skulle komma. Hade i princip bara hunnit fixa mig och sedan begav vi oss mot Frennarp, fix och don sen bilen ut till Tylösand för sista afterbeachen gott! Haaks sa att det var den bästa afterbeach de spelat på och det var galet mycket folk. Det var härligt och solen sken på oss hela tiden, faktum är att folk hade tydligen solat och badat hela dagen där ute... hm.. Efteråt begav vi oss mot Emelie, dukade upp med chips, pizza och dricka. gottigott och efterhand trillade även folket in, blev betydligt mer än vad jag hade förväntat mig. Sånt är kul kul tycker jag! Vid runt halv 12 begav vi oss in mot lilla torg och jag och emma träffade trevliga göteborgare som jag lovade ringa om jag skulle upp dit någon dag så javisst. Satt där ett tag och senare dök gustav och robert upp haha den där gustav var nog en aningen full ;) haha, galet kul människa så han sprang jag runt med det resterande av kvällen. Vi drog in till Vallentine och shakade lite men inte fick man komma in gratis även om man sa att man kände hiep, nixpix dåligt!
Nu ska jag fan börja umgås med Emma lite mer, det kom vi fram till igår =)=) Då får man ju glida med högskolan folk och det är väl inte helt fel fy farao =)

bilder kommer snart, annars finns några på facebook

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0